Pragotron

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Červenec 3 09:19:58 CEST 2009

> Chyba na krase ale je ze tam mam zlomene take dve plastove excentricke
> kolecka ktore posuvaju mesiac.
> Neviete ako by sa dali zohnat, resp. nema niekto nejake take hodiny na
> nahradne diely? Este som rozmyslal ze by som ich skusil okopirovat a
> odliat, alebo nascanovat a vyskusat malu CNC frezku.

Pred rokmi v predchadzajucej firme, kde sme okrem ineho prevadzkovali flipre, kolega nahradzal nejake dolamane plastove kolecko ktore bolo mechanicky celkom dost namahane. Najprv ho len tak provizorne zlepil akymsi maglajzom, potom z neho odlial matricu (nepamatam sa, z coho ale z fleku by ma napadol lukopren, t.j. dvojzlozkovy kaucuk) a do toho odlial nove kolecko z akehosi kovom plneneho epoxidu.

wek