Navrh step-down zdroje LM2674 - indukcnost?

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Červenec 2 11:59:20 CEST 2009

Ja bych tam dal MC34063A. Cena velmi nizka, 500mA da. Jak uz nekdo psal,
pri malych proudech to bude mit malou ucinnost. Ale to plati obecne. Na
vystup LoESR kondiky ale elyty, jsou dostupne a relativne levne. Nevim
jakou maji zivotnost proti tantalum, ktere podle vseho moc dostupne nejsou.
Dalsi moznost je TPS5410 - da 1A, nebo 5420 - 2A apod. Tam ta civka a
vystupni kondik je dost mensi (jede na 500 kHz). Tu 2A verzi jsme ted
zkouseli a vydapa to velmi dobre:
http://focus.ti.com/docs/prod/folders/print/tps5410.html

Martin Hanek