Navrh step-down zdroje LM2674 - indukcnost?

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 2 08:24:24 CEST 2009

Účinnost drasticky klesá, když je proud cívkou nespojitý. A zda je ještě
spojitý se určí dle rovnice L U = I t (L ~ indukčnost, U ~ napětí na ní
~ rozdíl vstupního a výstupního, I ~ proud cívkou, t ~ doba kdy proud
cívkou protéká). Samo tam musí být ještě jistá rezerva.
Z čehož plyne, že malá indukčnost vyhoví pro velku pracovní frekvenci
nebo velký výstupní proud. Jenže pro malý proud nemá velkou účinnost
žádný zdroj.

OH