Fólie pro čelní panel

RTE rtepema@mbox.vol.cz
Čtvrtek Leden 29 15:26:25 CET 2009

Cihak@dkv.lbc.cd.cz napsal(a):
> Já to dělám tak, že tisknu na fólii a přelepím to další - krycí folií. Bohužel mi teď fólie došly a narazil jsem. V obchodě, kde jsem je vždy za cca 12kč kupoval už je nemají a v celém Liberci jsem je objevil v jediném Copy Centru a tam za ně chtějí 50kč/kus. Tak jsem jim řekl kamže si je mají...
>
> Na internetu jsem je našel nejlevněji za cca 12kč. Ještě jsem ale neobjednal, tak nevím jak tato pohádka dopadne. Dají de koupit i stříbrné (imitace hliníku) a bílé fólie. Bohužel každá v jiném obchodu. Jsou o něco málo dražší ale dá se to přežít.

> [...]
Používal jsem přímý tisk na stříbrnou folii. Vypadá pěkně, ale mastné
otisky prstů jsou hrozně vidět a téměř nejdou vyčistit (hrozí porušení
tisku). Bílá folie je na otisky odolnější, ale také jsou vidět.
nebezpečí při čištění je stejné jako u stříbrné folie. Takže se také
přikláním k tisku na samolepící papír, překrytý transparentní samolepící
folií.

Petr Mařík