Intel D201GLY2

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Leden 28 11:51:07 CET 2009

Já jsem na tom taky dělal věci, kde bych předpokládal větší pravdělodobnost pádu. Ta Foxka procesor nijak vzlášť nezatěžuje. Ale padalo to takřka bez vyjímky v ní. Ale pokud víte, že máte procesor chladný není o čem diskutovat. Prostě jsem si jen vzpoměl na tuto příhodu a připoměla mi Váš problém. Ještě bych si pro jistotu na chladič procesoru sáhl :-). Ani senzory nemusí být neomylné. Třeba to ani nemusel být procesor, ale něco jiného na MB co se ochladilo díky tomu přídavnému ventilátoru. Dál už jsem to nezkoumal a PC několik let fungoval k mé naprosté spokojenosti.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of DVD
Sent: Wednesday, January 28, 2009 11:38 AM
To: HW-news
Subject: Re: Intel D201GLY2

Nevím jak ostatní, ale já mám tu pouze pasivně chlazenou verzi. Hned při
prvním spuštění bylo ale jasné, že od Intelu to byl takový trik, protože
procesor a chipset měli po minutě asi 60 stupňů. Po tom, co jsem desku
dal do case, jsem vyrobil z Merkura takový držák na 80mm větrák (zapojen
do konektoru pro větrák procesoru), který je asi 1cm nad chipsetem i
procesorem a oba tak mají při libovolné zátěži 30-35 stupňů, přičemž
větrák neběží naplno.
Předpokládám, že kdyby to padalo kvůli přehřívání, spadlo by to při
přehrávání filmů v H264 720p, kdy je procesor vytížen na 100 procent a
kousek :)
Není ale možné, že by se procesor/chipset přehřál při těch pár prvních
spuštěních bez větráku? (neodhalila by pak ale Sandra nějakou chybu?)

DVD