velkost amplitudy sinusovky z dvoch hodnot

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Úterý Leden 27 14:20:40 CET 2009

Nejspis z rovnice harmonickeho signalu...
Y = Umax * sin (omega *  T + Fi)

Dosadite oba vzorky do 2 rovnic a mela by to byt soustava o 2 neznamych.
Cas T je v jednom pripade nejaky, v druhem pripade je o jednu samplovaci
periodu vetsi.

KPR