velkost amplitudy sinusovky z dvoch hodnot

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Úterý Leden 27 14:20:02 CET 2009

IMHO to uplne obecne nejde, pokud neznam jeste neco dalsiho - obecna
sinusovka ma tri nezname - amplitudu, frekvenci (periodu) a fazi
(posun) -
amplituda*sin(perioda*t + faze)
takze potrebuju bud jeste jeden bod nebo musim neco z toho vedet
(treba ze faze je 0 - f(0))

Ale uz jsem nejakou dobu ze skoly, tak mozna kecam ;)

KR