Kterou CPU platformu vybrat?

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Pondělí Leden 26 14:04:06 CET 2009

> Dalej, neviem v ktorej faze ste prisli do styku s SDCC ani co presne je pre Vas "pracovalo velmi mizerne", ani s cim ste to porovnali a akou metodikou. Ja som s SDCC v2.6 napisal rozsiahlejsi projekt a aj ked som nasiel jednu chybu prekladaca (uz je odvtedy opravena), vcelku som nenasiel zasadnejsi problem. Je fakt, ze niektore veci sa daju prelozit aj optimalnejsie, ale nevidim pricinu skumat 10-20% ubytku vykonu a priestoru pre bastl- a malokusove riesenia.

Prostoru ve flash bývá dost, ale horší je to s RAM. Mám na poměry '51
paměťově celkem rozežraný projekt. Proměnné jsou rozházené po DATA,
IDATA i XDATA. Keil si s tím poradí, ale s sdcc jsem se nebyl schopen.
Už si nepamatuju detaily, ale alokoval si data i pro své pracovní
proměnné. Nepomohla změna paměťového modelu, koukal jsem na nastavení
rekurze... Nakonec jsem to vzdal.

L.