Kterou CPU platformu vybrat?

Martin Persich persich@transcon.cz
Pondělí Leden 26 13:22:09 CET 2009

Jako by jste mi mluvil z duse. Jen misto Keil staci uvest IAR EWAVR32 ...
Vice nez pul roku laborovani a asi ctyri nebo pet novych verzi kompilatoru
Ale je pravda, ze jsem nepridaval jen NOP, ale na zacatku funkce jsem
rafinovane pridal v "C" z hlediska programu nevyznamne " i++; ".
Muj zaver je jednoznacny - clovek si nevybere, bez chyby neni nikdo.
Hlavni je osobni "citovy" vztah k danemu procesoru a vyvojovemu prostredi.
A nejen odobni, jelikoz je v praxi potreba zajistit, aby i kolega za deset
let
byl schopen program opravit nebo doplnit.

Martin. persich@transcon.cz

----- Original Message -----
From: "Josef Stengl" <ok1ced@nagano.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, January 26, 2009 11:32 AM
Subject: Re: Kterou CPU platformu vybrat?
S Keilem mám jednu nepříjemnou zkušenost.
Kód se chová tak jak nechi (nic překvapivého ;-). Emuluji a v kritickém
místě emulátor zabloudí. Nechápu proč. Pridám za inkriminované místo
NOP. Ejhle funguje to! Koukám na to tak blbě ze se mě koleka zeptá co se
mi stalo ....
Stejný kód stejný kompilátor (komletní kopie obojího), jiný počítač a
nepodařilo se to opakovat.
Tedy mě to tak vyděsilo, že jsem se ani nestačil naštvat :-)

No zrovna k IDE mám výhrady, ale chápu že to je věc osobních preferencí.

Věřím že jiné produkty mají také jiné zvláštnůstky, to je pro informaci
že se něco takového může stát.