OT: Komerce - Nabídka HW na domaci uklid

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Leden 25 13:05:29 CET 2009

Dobrý den všem,
chtěl jsem dát někam na bazar prodej našeho vysavače Rainbow ale nechci
vynechat známé z konve, tedy pokud to bude někomu vyhovovat.
Tady poprosím bez flame o cenách apod. Pro toho, kdo to chce je to velmi
slušná cena oproti novému.
Vím, že tady v konfeře jsou i alergici a případně rodiče alergiků.
Protože nechci dávat někomu přístroj ve stavu, který by neodpovídal stavu
nového, tak jsem jej nechal zrepasovat a přístroj je jako nový.
Nabídka je Rainbow D4G s klepačem po repasi. Doklad o repasi doložím.
Přístroj je jako nový.
Moje děti alergici jsou již dospělé a nepotřebuji jej. Moje přítelkyně
používá něco podobného a je na to zvyklá a do úklidu jí nekecám.
Takže pokud má někdo zájem, tak prosím na můj soukromý mail.
Cena je 16 tis. za repasi jsem zaplatil 4 tis. Doklad je k dispozici. Nižší
cenu jsem na netu nikde nenašel.
Pokud někdo touží po nejnovějším modelu, tak mi byla technikem nabídbnuta
sleva po vrácení tohoto přístroje cca 23 tis.
Pokud to někomu udělá radost, tak budu jen rád.

Hezký den.
Jindra Polívka