jak na ebay?

aze azehw@volny.cz
Pátek Leden 23 09:53:52 CET 2009

Někdy to adrenalin je:) Asi před měsícem jsem "vyhrál" aukci na 3 nové
tonery do barevné laserovky (jeden chyběl). U nás chtějí za jeden kolem 2,2
tisíce bez DPH. Výchozí cena byla 1 euro.
Asi 30 sec před koncem (protože mám pomalý net) jsem tam plácnul tuším 51,
prostě maximum, které jsem byl v tom okamžiku ochoten dát s tím, že bych
stihnul ještě jednou přihodit.
Výsledek? Asi proto, že to nebyly všechny 4 barvy, další zájemce nebyl a
konec 1 euro..... :)) Někdy se zadaří. PayPal, a doprava 14 :((
Tak to funguje, ne tedy 51, ale 1. Kdyby někdo po mě dal 20, platil bych cca
21 Kdyby dal 51, nevezme mu to a oznámí že je to málo. S 52 by to vyhrál a
kdyby dal například 100, zůstane to na těch 52.
Některé prodeje nejsou aukce v tomto smyslu, ale kupující skrytě nabízí max.
cenu, Preissvorschlage. Kupující zná jen max. požadavek a o ostatních
nabídkách nic neví. Prodejce se pak nějak rozhodne, ale o tom víc nevím.
AZE

----- Original Message -----
From: "J.Polivka" <jpolivka@vol.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, January 23, 2009 5:48 AM
Subject: Re: jak na ebay?

Ale to je prece normalni, ze tam nebudu kupovat neco, co si koupim za rohem.
Budto jde o velmi vyhodnou koupi nebo o sberatelske zalezitosti.
Jeden muj znamy chodi na aukce dokonce po svych a osobne. Ztrata casu ? :-))
Sbira obrazy a nedavno kupoval dum za 20 mega. Pamatuji si ho jeste jako
prodavace v obchode.
A ten adrenalin je pro mne super.
Hezky den.
Jindra Polivka

prihod v poslednich 5ti vterinach :-)

jinak s timto travit cas a hlidat to, tak to musi byt super kauf, ja jsem
rychle zjistil, ze se mi to nevyplati (s tim travit cas a hlidat posledni
vteriny) a je to jen adrenalin :-) radsi si to koupim o trochu draz normalne
ale asi jak co...

jeste to delat pres mobil, to musi byt o to vetsi adrenalin, latence 2
sekundy :-)