jak na ebay?

J.Polivka jpolivka@vol.cz
Pátek Leden 23 05:48:36 CET 2009

Ale to je prece normalni, ze tam nebudu kupovat neco, co si koupim za rohem.
Budto jde o velmi vyhodnou koupi nebo o sberatelske zalezitosti.
Jeden muj znamy chodi na aukce dokonce po svych a osobne. Ztrata casu ? :-))
Sbira obrazy a nedavno kupoval dum za 20 mega. Pamatuji si ho jeste jako
prodavace v obchode.
A ten adrenalin je pro mne super.
Hezky den.
Jindra Polivka

prihod v poslednich 5ti vterinach :-)

jinak s timto travit cas a hlidat to, tak to musi byt super kauf, ja jsem
rychle zjistil, ze se mi to nevyplati (s tim travit cas a hlidat posledni
vteriny) a je to jen adrenalin :-) radsi si to koupim o trochu draz normalne
ale asi jak co...

jeste to delat pres mobil, to musi byt o to vetsi adrenalin, latence 2
sekundy :-)