energeticka navratnost solarnych clankov

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Leden 22 23:02:51 CET 2009

 22.1.2009, 22:57:56

Tak nejak nevim, bavime se o tom kolik energie je potreba na vyrobu
panelu, nebo o tom kolik energie dokazou spotrebovat lide okolo.
To prvni cislo bude na jednotku vykonu v prubehu casu diky pokroku v
technologiich tak nejak klesat, to druhe zase diky vzrustu zivotni
urovne stoupat. Teda, pokud neprijde nejakej velkej prus**.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz