Navod k meracku M1T 291

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Čtvrtek Leden 22 18:56:32 CET 2009

Ahoj Sašo,

To co popisuješ není normální stav, displej by se měl zobrazit
okamžitě(mimochodem, je to dynamicky buzený displej, na desce je jen jedna
D147 :-) )

jako první zkus tohle - sundej vrchní kryt a vyndej desku na které jsou
pojistky. většinou bývá přepálena 2A pojistka. Pak by se snad displej mohl
rozsvítit.

Jinak - odpory je nutno připojovat čtyřvodičově. Význam tlačítek nulování a
kalibrace je snad jasný. INT/EXT udává ovládání přístroje. Je nutno přepnout
na INT.

Problém bude pokud přístroj nebude ukazovat jak má. Kalibrace rozsahů
(uvnitř přístroje) je v "domácích" podmínkách skoro nemožná.

Zdeněk