Navod k meracku M1T 291

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Středa Leden 21 16:31:08 CET 2009

Hezke odpoledne,

    uz jsem se tu jednou, myslim, ptala, ale nejak se to nepovedlo. Mam
meracek Metra M1T 291 a nemam k nemu navod. Ziskala jsem servisni
dokumentaci (schemata a desky) ale stale nevim, jak se vlastne pristroj
ovlada. Po zapnuti zacne pracovat zdroj, ale displeje jsou zhasnute.
Mozna je to vada, mozna to tak ma byt a pristroj neco tvori. Take je mi
zahadou, proc je na panelu tolik tlacitek a tak podobne. Mimochodem, k
cemu muze byt dobre jednorazove spousteni prevodu?

    Nema nekdo normalni uzivatelsky navod??

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz