jake cidlo?

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Čtvrtek Leden 22 08:31:45 CET 2009

To jo, teploměr je nejjednodušší a nejrychlejší řešení pro tenhle účel.
Většinou když někde uniká pára, tak je to dost o hubu a zbývá jen pár
sekund než se začnou dít velké věci. Co vím tak kotelny podléhají
odborným kontrolám 1x do roka, tak je mi divné že stále praskající
výměník je bez problémů.

KPR