RE: Internet outuu JEDEEEEE (screen rychlosti)

frantisek koci kocifrantisek@seznam.cz
Středa Leden 21 08:49:30 CET 2009

Souhlas, pro mne jsou současné rychlosti internetu dostačující. Spíš bych se zaměřil na kvalitu spojení.
Spíš mi vadí, jak současný software bobtná. Filmy po internetu nestahuji-na kopii z kina nevidím nic zazračného.
A co se týče ISO obrazu, ty také stahuji. Zůčastnil jsem se diskuse, kde šlo o to,  zda si obraz stáhnout nebo koupit CD(DVD),
rozhodovala příručka pro uživatele. Tudy myslím vede cesta.
F.K.

<Dovolím si parafrázi
<Na stažení ISO obrazu DVD libovolnou rychlostí může čekat u počítače jen
<ten, jehož čas má cenu 1,-. My ostatní, jejichž čas je dražší, si buď
<vyndáme DVD z šuplíku, nebo si obraz necháme stáhnout v době, kdy spíme

<JF