Konektivita O2 je pres 50Gbit Re: Internet outuu

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Středa Leden 21 14:40:53 CET 2009

Dobry den,

tak ja som skusil ten apple a tu je vysledok:
C:\Dokumente und Einstellungen\richard>tracert movies.apple.com

Routenverfolgung zu a1793.g.akamai.net [195.50.164.202]  über maximal 30
Abschnitte:
   4     1 ms    <1 ms     6 ms  145.253.125.60
   5     2 ms     2 ms     3 ms  92.79.206.133
   6    12 ms     8 ms     7 ms  lpz-145-254-8-57.arcor-ip.net
[145.254.8.57]
   7    12 ms    11 ms    10 ms  bln-145-254-19-245.arcor-ip.net
[145.254.19.245]
   8    14 ms    17 ms    13 ms  bln-145-254-5-230.arcor-ip.net
[145.254.5.230]
   9     *        *        *     Zeitüberschreitung der Anforderung.
  10    13 ms    13 ms    13 ms  195.50.164.202

Ablaufverfolgung beendet.

prve tri riadky som zmazal, tie su len v ramci firmy.

Richard Kaliciak