Konektivita O2 je pres 50Gbit, Cesnet

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Středa Leden 21 14:34:21 CET 2009

Ja jsem si to vymyslel, ze ma 15Gbit, to neberte za bernou minci, podle me ma dostatek, ze kdyz se zaplni na 80%, proste to rozsiri, v tom prece problem na optice neni, tam proleze treba 10x100Gbit, nebo ne?

A ten Cesnet, to je kapitola sama pro sebe... Atypicky druh provozu.

A odkud cerpate, ze ma 4nasobnou zahranicni konektivitu a kde je vytizeni te linky?

http://www.cesnet.cz/provoz/

a do geantu to vypada ze to jede na 10%
http://www.cesnet.cz/provoz/zatizeni/¨