Internet pres satelit

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Středa Leden 21 09:40:34 CET 2009

Nahodou je to luxus, na rekreacni chate kde nic neni (mobil, tv, pevna) mit satelitni pripojeni! Kdyz jina moznost neni. Ma to FUP a je to drahe, neni to pro vesnicany pracujici v JZD, ale jako posledni moznost, kdyz vam nekdo rekne, ze u nej nic nejde, tak tohle prece jde vsude, jen na to mit (trpelivost a penize :)

Ps: jede na tom i voip, viz http://www.internetprovsechny.cz/komentare.php?idBleskovky=297 a reakce Gity

ty technologie se take zlepsuji, i kdyz 2x 36000 km (tolik vim ze jsou satelity na orbitu) na 50ms nesrazite asi nikdy.

Jestli mate nekdo aktualni zkusenosti, napiste ...¨