Internet outuu

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Leden 20 13:46:33 CET 2009

A kde jste sebral 350W?

Celej rack - dva routery (mam pripojeni od dvou provideru), kabelovej
modem, 16 portovej 1Gb switch, 1kW on-line UPS, meteostanice, server
(AMD BE-2350 X2, 2GB RAM, 2xHDD) a zapnuta tiskarna DJ-840C zere 145W. Z
toho jen ta UPS bere 45W.
Nejvetsi kraval dela ten switch, protoze je v nem malej vetrak a protoze
je v zaruce tak jsem ho zatim nemohl vymenit.

Na prachy to dela asi 6kKc rocne. Coz je cca 500Kc mesicne, ale resi mi
to nekolik funkci najednou (mailserver, fileserver, webserver,
printserver) pro celou rodinu.

Po nekolika letech trapeni se u ruznych hostingu mam konecne klid a
hlavne konektivitu 1Gbps. ;-) Za ty prachy mi to rozhodne stoji.

Mimochodem - podle UPS se dostanu na spotrebu 350W az kdyz bezi zaroven
s tim vyse uvedenym PC manzelce (ma 17" CRT) a me s 22" LCD a skenerem.

Radek Vicek