Internet outuu

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pondělí Leden 19 15:55:56 CET 2009

Ona ta dynamická adresa je de facto pevná. Mám internet od UPC již hodně
dlouho a IP se mění jednou za několik let. Obvykle po rozsáhlém výpadku
proudu.

PH

From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
Fakt je, ze spis uvazuji o presunu internetu na kabelovku UPC. Jenze
tam je jeden zasadni problem - pevna IP adresa. Mam svuj postovni
server a potrebuji pevnou verejnou IP adresu s reverznim DNS zaznamem.
Uz mnoho mesicu ma UPC v ceniku poznamku, ze z technickych duvodu
pozastavili vydavani pevnych IP adres. Za tu dobu jsem se uz
nekolikrat ptal na supportu, kdy je zacnou zase vydavat, a oni mi
proste suse odpovi, ze nevedi, ze zatim je sluzba pozastavena a neni
zadny termin. V tom pripade ovsem muzou internet dodavat tak leda domu
maminkam na materske dovolene :-)