Internet outuu

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Leden 19 15:24:00 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 19.1.2009 od aze:

> Dát si pozor, to platí zřejmě o všech. Známý si chválí připojení od
> Bluetone a tady jsou také rady typu pozor na ně, tedy na
> Radiokomunikace: http://www.lupa.cz/clanky/arogantni-bluetone/ a
> diskuze k tomu. A stejné diskuze se dají najít snad o každém.
> Bohužel jde o volbu ne vybrat nejlepšího, ae nevybrat nejhoršího.

No tenhle clanek mi pripada spis jako zoufalstvi :-))) Ale to je muj
osobni nazor.

Ja jsem u Radiokomunikaci uz asi 3 roky a docela to jde. Co je
prasarna je to, ze kdyz zmeni tarify, povazuji je za novou sluzbu a
prechod na vyhodnejsi pak podminuji rocnim uvazkem. Prasata.

Fakt je, ze spis uvazuji o presunu internetu na kabelovku UPC. Jenze
tam je jeden zasadni problem - pevna IP adresa. Mam svuj postovni
server a potrebuji pevnou verejnou IP adresu s reverznim DNS zaznamem.
Uz mnoho mesicu ma UPC v ceniku poznamku, ze z technickych duvodu
pozastavili vydavani pevnych IP adres. Za tu dobu jsem se uz
nekolikrat ptal na supportu, kdy je zacnou zase vydavat, a oni mi
proste suse odpovi, ze nevedi, ze zatim je sluzba pozastavena a neni
zadny termin. V tom pripade ovsem muzou internet dodavat tak leda domu
maminkam na materske dovolene :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem