Plazmy

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Neděle Leden 18 21:48:24 CET 2009

Njn, jenze televize neni lednice, aby ta pripadna uspora nevedla ke zhorseni
kvality obrazu... U te lednice jde jen o to, aby se do ni dalo nastrkat
zradlo a bylo studene, nejake parametry jako chladici vykon, hystereze,
rozlozeni teploty... Skoro nikoho nezajimaji. Ja schvalne koupil lednici,
ktera neni A++ ale jen A, zere papirove  o 200W denne vic, nez ty, co staly
kolem, ale byla o 3tKc levnejsi a na 2x vetsi chladici vykon. Takze prostym
vypoctem jsem overil nenavratnost pripadne vyssi investice, zvlaste, kdyz
mam elektricke topeni.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jakub Ladman
Sent: Sunday, January 18, 2009 8:52 PM
To: HW-news
Subject: Re: Plazmy

> Pokud to spravne chapu, tak chteji zavest jakesi energeticke standardy
> a limity, a to myslim zase tak hloupe neni.

Pokud by to bylo neco na zpusob energetickych trid u bile techniky nejsem
vubec proti.
O tom vsichni mluvi ze to opravdu zafungovalo, kdo nezacal vyrabet pristroje

A, posleze A+ a A++, nebo jak se to stupnuje, prisel o ksefty. Proste beznej
franta, nerozumi Wattum (ac to ja osobne nepochopim, necemu tak
jednoduchemu) ale kdyz ty bedny budou v krame muset byt viditelne oznaceny
podle spotreby, muze to mit pozitivni dopad, nejen na na ekologii, ale i na
penezenky nakupujicich a v konecnem dusledku to popostrci techniku dobrym
smerem, k vetsi uspornosti.

Sice mne taky kazda statni a nadstatni regulace s**e, ale nekdy musim rict,
ze
tam kde jsou lide uplne bezohledni, je potreba tvrde zakrocit, to sem tedy
nepatri, ale dnes jsem cestou autem zase videl takove veci ...

Jakub Ladman