Plazmy

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Leden 18 20:51:43 CET 2009

> Pokud to spravne chapu, tak chteji zavest jakesi energeticke standardy
> a limity, a to myslim zase tak hloupe neni.

Pokud by to bylo neco na zpusob energetickych trid u bile techniky nejsem
vubec proti.
O tom vsichni mluvi ze to opravdu zafungovalo, kdo nezacal vyrabet pristroje
A, posleze A+ a A++, nebo jak se to stupnuje, prisel o ksefty.
Proste beznej franta, nerozumi Wattum (ac to ja osobne nepochopim, necemu tak
jednoduchemu) ale kdyz ty bedny budou v krame muset byt viditelne oznaceny
podle spotreby, muze to mit pozitivni dopad, nejen na na ekologii, ale i na
penezenky nakupujicich a v konecnem dusledku to popostrci techniku dobrym
smerem, k vetsi uspornosti.

Sice mne taky kazda statni a nadstatni regulace s**e, ale nekdy musim rict, ze
tam kde jsou lide uplne bezohledni, je potreba tvrde zakrocit, to sem tedy
nepatri, ale dnes jsem cestou autem zase videl takove veci ...

Jakub Ladman