Re: Průtokový snímač

Ota Herm ota@herm.cz
Neděle Leden 18 11:51:06 CET 2009

Prekvapuje me, ze tu nezaznela zadna zminka o spinacich prutoku /
flowswitch. Puvodni tazatel nazacoval, ze mu jde jen o detekci
prutoku. Takze skutecny prutokomer je delo na vrabce, ackoliv z
technickeho hlediska krasne:-).
Tyhle spinace jsou treba tady http://www.jsp.cz/files/f1003cpcz.pdf,
ale myslim, ze by mohl byt i nejaky opravdu levny dodavatel.
Asi bych to videl tak, ze pokud je cilem pouzit profi komponenty, tak
tohle je jasne nejlevnejsi varianta, jestli je cilem neco bastlit, tak
je pole pusobnosti siroke, ale tezko bude neco levnejsiho nez lehce
upraveny bytovy prutokomer + jazyckovy kontakt.

Ota Herm