OT, aj ked len ciastocne - Cistotarske elektronicke nazvoslovie

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Leden 14 22:35:50 CET 2009

Vitaj v klube èistotárov.

Èudlík ako odborný výraz sa mi páèi. Aj keï, pravdu povediac, neviem, èi to náhodou èeským pôvodom nezaváòa.

Chcelo by to viac íreèitých horehronských výrazov do elektroniky.

wek