OT, aj ked len ciastocne - Cistotarske elektronicke nazvoslovie

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Leden 14 21:53:29 CET 2009

Jano inspiroval si ma... Akurat riesim ako zadat do FPGA par ciselnych
konstant. Nasi progamatori mi povedali ze ten klikator ktory kazdy
pouziva sa vola "User friendly general purpose data entry interface".
Kedze tento konkretne bude zadavat hodnoty do hardware a nie do programu
tak som to doplnil na "User friendly general purpose data
entry interface for a nuclear instrumentation module".
No a po slovensky tomu pekne spisovne hovorime "čudlík".