[OT] Linux Fedora 10 + VGA Intel G45 GMA X4500HD

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pondělí Leden 12 11:14:04 CET 2009

Omlouvma se za OT, ale rozhodl jsme se vytvorit domaci server, s zakladnim pozadavkem solidni vykon a minimalni spotreba
jako MB jsem vybral desku chipsetem IntelG45, presneji http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&l3=761&l4=0&model=2427&modelmenu=1
Spotreba cele sestavy se vejde do 50W , ale narazil jsem na problem, kdyz jsem chtel instalovat 64bit verzi Fedora 10 tak pri instalaci Fedora nedokaze procovat s integrovanou VGA Intel GMA X4500HD, v okamziku kdy ma nabehnout graficke rozhrani tak je obrazovka cerna, pokud jsem osadil externi grafiku NVidia tak vse probehlo OK, ale tak trochu to kazi pozadavek na minimalni spotrebu, kdy externi grafika pridava dalsich 20W.
Poradite nekdo?

Dekuji
KN

P.S. obcas by se mi siklo mit Windows i Linux server, nechat bezet dve PC je energeticka sebevrazda, nemate nekdo zkusenosti s nejakou virtualizaci, kdy na jednom PC bezi jak Linux tak Windows server?