OT: Katování kostů - bylo RE: FM vysilace jako MP3 prehravac do auta

Neděle Leden 11 21:22:46 CET 2009

Pane Bubníku prosím Vás v jaké branži pracujete, že se Vám nedělá vyrážka při tomhle použití češtiny ? Už jsem si zvykl na ledacos ale tohle je i na mne příliš. Mám na mysli "katování kostů" použité va Vašem příspěvku dokonce dvakrát.
Ne, skutečně nejsem jazykový purista a rozumím použití anglických výrazů tam, kde čeština nestačí nebo je příliš kostrbatá. Ale zkuste mi upřímně odpovědět, nenapadlo Vás vůbec nic českého ? Ani jste se nad tím při psaní nepozastavil ?
Nebo nám chcete dát najevo svou kosmopolitní (čti "světoobčanskou")  úroveň ???

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Vojtěch Bubník
Sent: Saturday, January 10, 2009 1:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: FM vysilace jako MP3 prehravac do auta

Pane Lukeš, můžete prosím napsat pár slov o tom jak to hraje? Jestli frekvenční zdvih je dostatečný (nehraje to moc tiše) a jestli to moc nezkresluje?

Já jsem kuchnul můj bastl s BH1417F a porovnal s katalogovým zapojením. Na první pohled je vidět katování kostů. Elektroytické kondenzátory jsou buď nahrazeny hodnotami 10x menšími, nebo keramikou. Pochybuju, že ta keramika má kapacitu předepsanou v katalogovém listu. Například v integračním členu PLL je darlington tranzistor, mezi bází a kolektorem doporučený RC člen s 100 ohm a 100uF seriově. Osazeno je to 1k a 10uF. Což má sice stejnou RC konstantu, ale jen pokud je to zatíženo nekonečnou impedancí.

Takže buď koupím něco co funguje, nebo se pustím do oprav toho, kde se katovaly kosty.

Vojta Bubník