FM vysilace jako MP3 prehravac do auta

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Sobota Leden 10 18:47:32 CET 2009

Nechal jsem to poslat tátovi a tomu to vyhovuje, v rukách jsem to neměl.

Když je tam darlington, tak to jedno kilo ještě vadit nebude.

----- Original Message -----
From: "Vojtěch Bubník" <bubnikv@seznam.cz>

Pane Lukeš, můžete prosím napsat pár slov o tom jak to hraje? Jestli
frekvenční zdvih je dostatečný (nehraje to moc tiše) a jestli to moc
nezkresluje?

Já jsem kuchnul můj bastl s BH1417F a porovnal s katalogovým zapojením. Na
první pohled je vidět katování kostů. Elektroytické kondenzátory jsou buď
nahrazeny hodnotami 10x menšími, nebo keramikou. Pochybuju, že ta keramika
má kapacitu předepsanou v katalogovém listu. Například v integračním členu
PLL je darlington tranzistor, mezi bází a kolektorem doporučený RC člen s
100 ohm a 100uF seriově. Osazeno je to 1k a 10uF. Což má sice stejnou RC
konstantu, ale jen pokud je to zatíženo nekonečnou impedancí.

Takže buď koupím něco co funguje, nebo se pustím do oprav toho, kde se
katovaly kosty.