Copak je to za výrobce?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Leden 10 21:47:02 CET 2009

Tiez ma to zaujimalo v suvislosti s CD9088CB z hrackarskeho radia (v rubrike zvedavec na mojom webe) s tym istym logom, vtedy som to uzavrel s tym, ze je to mainland china, vedia robit bipolarne IO a klonovat, a nema vyznam sa tym dalej zaoberat. Datasheet (cely po cinsky) sa da zohnat - a to sa da aj k tomu CD2003 - ale vzhladom na to ze si davaju zalezat aby to bol 1:1 klon, staci datatasheet originalu.

Teraz som trocha poguglil, a vyrobca je http://www.crhj.com.cn/ , ale na tej stranke priamo odkaz na tieto svaby nenajdete, je to ciparen a sucast velkeho holdingu (a ak som to dobre pochopil, je to statny podnik, ale mozem sa mylit, moja cinstina je ozaj biedna ;-) (podvadzam, pomaha mi ujo gugl translator)). Ale naozaj nema vyznam sa tym zaoberat, je to ciste a len cinska zalezitost, pochybujem ze sa tie obvody daju ako take kupit aj inde.

wek