Fw: [OT] Termostat ku plynovemu kotlu.

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Sobota Leden 10 12:12:57 CET 2009

Dobry den

 1) bezny prostorovy termostat reguluje ON/OFF, ale vetsina novejsich kotlu
 ma horaky s modulaci plamene a ta udrzuje teplotu vody co neblize
nastaveneho maxima.
 2) maximalni ucinnost je pri 100% vykonu horaku, ale moderni kotle namaji
 ten rozdil nijak zavratny, tak 3-7 %. Drive to ovsem byvalo mnohem vice, u
 stare Mory 669 se uvadelo az 25%
 3) vyhodnost (a nevyhodnost) otopne soustavy s co nejmensi setrvacnosti je
 na samostatnou diskusi
 *******
Mozna bych doporucil tento typ:
 http://www.elbock.cz/dratove-termostaty-pt10/page.php?def=product&id=120
 Oproti Vami vybranemu ho lze programovat a cena neni moc vysoka. Vseobecne
 termostaty od Elektrobock se docela dobre ovladaji. Oproti nekterym jinym.

 VN