[OT] Termostat ku plynovemu kotlu.

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Sobota Leden 10 12:32:43 CET 2009

Ma vyzkousenych par ruznych termostatu, vzdy u plynoveho kotle bez moznosti
moderovani vykonu, takze ON/OFF rezim.
Doporucuji vybrat nejaky, ktery ma PI regulaci - znatelne lepsi stabilita
teploty,
nebo alespon nejaky ktery ma moznost nastavit malou hysterezi (mensi nez +/-
1 stupen).
Z GM jsem mel dva a oba mely moznost minimalne +/- 1 st. a to je moc.
Ted mam nejaky Honeywell s PI a je to vyrazne lepsi.

Zminovany
http://www.elbock.cz/dratove-termostaty-pt30/page.php?def=product&id=86
vypada ze by to splnoval.

Co se tyce funkci - me prijde sikovna ta, kde si muzu rychle (napr. pomoci
jednoho tlacitka, ne ve slozitem menu) muzu navolit "prepnuti na utlum po
dobu XX hodin" kde to XX si nastavim (treba poctem stisknuti toho tlacitka).
Jedu na vikend z baraku, stisknu Xkrat a o vic se nestaram. Nemusim
preprogramovavat nastavene
tydenni programy, ale zaroven mam zajisteno ze v nedeli odpoledne zacne
topit.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.