[OT] Termostat ku plynovemu kotlu.

brandejs brandejs@orlik.cz
Sobota Leden 10 09:52:29 CET 2009

Hodí se. Je tam 1 bezpotenciálový přepínací kontakt. Kotel (normální)
se ovládá spínacím kontaktem (topí/netopí) - bacha, někde se spíná 230V~.
Relé a výstupní svorkovnice je na základní desce; při vyjmuté elektronice
kotel topí (t.j. při poruše topí stále podle nastavení teploty otopné vody
na kotli),
tak že si můžete tu elektroniku nastavit v teple v křesle a až nastavenou
nacvaknout.
Hlavně má (ten od Bocka) denně 6 různých nastavitelných teplotních úseků,
což umožňuje komfortně nastavit útlumy. Pokud máte doma časové úseky,
kdy jsou všichni pryč (raději jsem nepoužil slovo mimo :-), podstatně to
sníží účet za plyn.

Ten první by šel taky, ale nemá žádný útlum. Jen udržuje T = const. [°C ]

Petr

Behalf Of