FM vysilace jako MP3 prehravac do auta

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Čtvrtek Leden 8 10:05:14 CET 2009

> Doufám že aspoň až začnou vysílat digitálně, aspoň tam kultivovaný zvuk
> zvítězí.

Osobně tomu naprosto nevěřím.
Normální rádio téměř neposlouchám, televizi jakbysmet, ale navykl jsem si
poslouchat přes internet ze služby last.fm, je to takový velký bratr, který
loguje vše co si pouštím a potom, když si nechám hrát od nich, tak mi pouští
věci které zapadají do podobného vkusu jako mám já. Po cca dvou letech už
musím říct že to opravdu funguje, ale ...

To "ale" je v tom, že každá skladba je nahrána jinak nahlas tak to stále musím
ztlumovat a zesilovat.
A proto jakékoliv rádio znovu a znovu bude nasazovat kompresory protože to
tenhle problém ke spokojenosti většiny vyřeší a nás, kteří bychom uvítali
nějaké sofistikovanější řešení, jako například normalizaci nahrávek před
jejím přiřazením do archivu hratelného, nás je tak málo, že se na nás
vyprdnou.

Jakub Ladman