[OT]: GPS prijimac turisticky

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Čtvrtek Leden 8 09:57:35 CET 2009

Legenda mam a s tou vydrzi baterii souhlasim (i kdyz tedy nejcasteji jej
vozim na palubce s napajenim z auta. Mimochodem - kdyz tu kdysi nekdo
tvrdil, ze to v aute nebude pouzitelne, mylil se). V aute se mi obcas stane,
ze se pri prijezdu lesem ztrati, mimo auto se mi to nestava (nebo chodim tak
pomalu, ze si toho nevsimnu, to je taky mozne...)

Netvrdim, ze nejsou lepsi GPS, ale za tu cenu, za kterou se (diky akci
Mountfieldu) prodavaji, asi nic lepsiho nenajdete, tato je navic mapova a
oproti BT modulum zcela autonomni.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jan Smrz" <jan.smrz@honeywell.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 08, 2009 9:45 AM
Subject: Re: [OT]: GPS prijimac turisticky

Etrexy se celkem hodne prodavaji na aukru. Oproti navrhovanym PDA ci BT
GPS ocenuji zejmena velkou vydrz baterii. Krome geocachingu ho totiz
jeste pouzivam na zaznam trasy vyletu a k prirazovani souradnic k
fotografiim. Na geocaching v terenu staci, ale treba ve mestech uz je s
nim docela problem.

J.S.