[OT]: GPS prijimac turisticky

Jan Smrz jan.smrz@honeywell.com
Čtvrtek Leden 8 09:45:17 CET 2009

Etrexy se celkem hodne prodavaji na aukru. Oproti navrhovanym PDA ci BT
GPS ocenuji zejmena velkou vydrz baterii. Krome geocachingu ho totiz
jeste pouzivam na zaznam trasy vyletu a k prirazovani souradnic k
fotografiim. Na geocaching v terenu staci, ale treba ve mestech uz je s
nim docela problem.

J.S.