Solarni azimut

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Čtvrtek Leden 8 00:53:46 CET 2009

Presne tak, paralakticka montaz. Je potrebne ju presne nastavit, ale
potom sa pohyb redukuje na jednu os. Presne nastavenie je vhodne robit
v noci, v prvom priblizeni podla Polarky. Zavisi od dlzky expozicnej
doby a ohniskovej vzdialenosti, ake musi byt presne nastavenie.

No aj ked natlacite vzorce do MCU, vztazne body pri postaveni
montaze/stativu musite zamerat presne.

miro