Solarni azimut

Miroslav Draxal evik@mbox.vol.cz
Středa Leden 7 21:16:39 CET 2009

Uz jsem to psal.

A proc to potrebuju? Chci sledovat dalekohledem ( v osach x,y ) slunce a
 postupne ho fotit. ( teda muj synovec ). Musí to byt prenosne, tak
 jsem chtel cele nabouchat do nejakyho PICe. Zaroven se nauci trocu s
procesorama. Je mladej, hlava otevrena.
MIRA
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Novotny
Sent: Monday, January 05, 2009 10:50 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Solarni azimut

Mohu se zeptat co to vlastne bastlite?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Miroslav Draxal
Sent: Monday, January 05, 2009 10:39 AM
To: 'HW-news'

Jak jsem psal, tak je to uz hotovy. ( ty vypocty ). Jen jsem se zarazil
nad tim, s cim lze ziskat diplom. Vzdyt si vemte, ze napisete vzorecek,
doplnite, vyjde nejaky vysledek, a vy si tam pak date cislo, jake se vam
hodi. Vim ze to vychaci z cyklu sin, ale pokud to chi napsat jako
konkretni osoba, potom musim pouzit uplne jinej vzorec. Tet pro zmenu
resim vychod a zapad slunce. Na papire ok. Tet to dostat do PICe abych
neprelezl Flash. MIRA