DLR a uspech v FSO prenosu s pohyblivym cilem

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Leden 7 15:32:45 CET 2009

Dakujem.

Pivo... alebo ine napoje... mali by sme nieco zorganizovat... ;-)

>Kolega z DLR rikal, ze prijimaly signal ze vzdalenosti 800
>km a sirka svazku byva obvykle max. 1m. Je to celkem komplikovany
>problem.

To celkom iste je. Bavilo by ma robit nieco take... mechanika, optika, elektronika, zrejme aj matematika, vsetko je na hrane moznosti, a musi to hrat dohromady...
No nic, mozno v buducom zivote.

>Ozaj to byl simplex. :-)  Vychazi to ze zadani projektu - prenos
>fotografii z letadla na zem.

Toto spolu s tymi prazdnymi koridormi aspon v tomto pripade riesi problematiku prerezaneho paraglidistu... ;-)

wek