rotacny enkoder so smerovym spinacom

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Úterý Leden 6 14:55:21 CET 2009

Kolik prostoru zbyva na ovladani?
4 - 5 tlacitek v rade by se veslo?

2 na posuv mezi konstantami / posuv v radu u cisla:   <- / ->
2 na +/- na danem radu (lze prejit i na jedno):  + / -
1 na vstup na zadani/odchod na seznam podle toho kde jsem funguji
prvni 2 tlacitka:  ENTER

Pak by mozna jedna pozice v radku zadani cisla mohla fungovat jako ESC
(nejaky symbol by se zobrazit na te pozici dal) - kdyz se na ni
dostanu pomoci <- /-> a dam ENTER hodnota se neulozi a probehne navrat
na seznam.

Neni to uplne ergonomicke, ale pokud se bude zadavat obcas a konstanta
neni na 20 mist, nemuselo by to az tak bolet.

PK