rotacny enkoder so smerovym spinacom

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Leden 6 13:35:50 CET 2009

chcem sa spytat ci nepoznate nejake alternativy ku tomuto

4-directional Stick Switch (with Encoder/Center-push Function)
RKJXT1F Series Multi Control Devices

http://www3.alps.com/WebObjects/catalog.woa/E/PDF/Switch/MultiControl/RKJXT/RKJXT.PDF

pac mam taky zle tusenie ze minimalne objednacie mnozstvo bude asi o 2
rady vyssie ako potrebujem :-)

Aplikacia je maly user interface k elektronickemu modulu ktory ma za
ulohu zadat niekolko ciselnych parametrov (konstant) do procesu. Bude
tam maly graficky displej a predstavoval som si ze jeden takyto knoflik
obsluzi vsetko zadavanie.
Konstant by malo byt niekolko, ale na displej sa zmesti len par malo
riadkov. Takze som uvazoval o riadku s menom parametra a pod nim riadok
s cislom. Zadavanie cisla enkoderom pouzivame uz teraz, nieco ako
digitalna obdoba palcovych prepinacov.
Limitujuci faktor je sirka predneho panelu (~40mm), takze tam vojde len
maly graficky displej a urcite tam nevojde numericka klavesnica.
Mozno je nejaka efektivnejsia cesta ako tam tie parametre zadat, ale nic
ma momentalne nenapada. Pripojenie externeho programovacieho zariadenia
na zapisanie tych konstant nie je zrovna preferovane riesenie, modul by
mal byt plne funkcny uplne samostatne.
b.