Keil FlashFS AT91SAM7X SPI driver

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Pondělí Leden 5 14:03:34 CET 2009

Dobry den,
dany problem jsem take resil. Vychazel jsem ze zrojovych kodu projektu
pro zapis na MMC od Rolf Freitag 5/2003. (zdroj :
http://true-random.com/homepage/projects/msp430_mmc/index.html ). Z nej
jsem vzal kostru, vlastni LL zapis je vyjmut z tohoto projektu :  (
http://www.olimex.com/dev/soft/arm/SAM7/MMC.zip ). Tento jsem upravil
pro AT91SAM7XC256 [1], jelikoz pro vyvoj pouzivam devel.board od atmelu
AT91SAM7X-EK s timto cpu (AT91SAM7XC256). Pokud tedy na vasi desce
dodrzite HW zapojeni dle devel.boardu, pak by tato knihovna mela
fungovat bez uprav. Pokud ne, je potreba upravit init a zapis na SPI,
coz se da velice pekne vydedukovat z komentaru ve zdrojovem kodu a s
pouzitim datasheetu pro AT91SAM7XC256.
Vysledek viz priloha.

Dane reseni pro zapis na MMC neresi timeout pro zapis a verifikaci
provedeneho zapisu. Toto vse je nutno resit ve vyssi vrstve projektu.
Pokud nebudete ve vasem FS provadet verifikaci - vyhorite, podobne jako
Ja jsem nakonec pouzil tento file system od CHAN (
http://elm-chan.org/fsw/ff/00index_e.html ), ktery ovsem neresil vyse
uvedene verifikace. Proto bylo nakonec nutne pouzit tento projekt (
http://elm-chan.org/fsw/ff/ff006.zip ) s upravami provedenymi viz
predchozi popis [1]. Toz, hodne zdaru a kdyztak se ozvete, kdyby jste
potreboval s necim poradit. Martin.