Keil FlashFS AT91SAM7X SPI driver

mrkvo@prokon.cz mrkvo@prokon.cz
Pátek Leden 2 03:49:53 CET 2009

Zdravim,
 trapim se s fakt pro me neskutecnym problemem. Mam AT91SAM7XC256. Je
tam SPI periferie, pres kterou jde ovladat SD(popr. MMC) karta s
FAT12/16 filesystemem. Ten filesystem je zprostredkovan pomoci Keil
FlashFS. U kazdeho zarizeni, ruzne STxx apod ktere tam jsou je tam u
napsany driver, resp. knihovna, ktera ma v sobe funkce ktere ovladaji
SPI periferii prislusneho procesoru. V mem pripade AT91SAM7X (XC). Sice
uz je tam predepsana .. SPI_SAM7X.c, jenze tam chybi nektere funkce. A
ja fakt nejsem schopen zprovoznit neco tak velkolepeho jako je SPI.. je
to opravdu low-level a s tim ja mam nejvetsi potize. Prochazel jsem
ruzne examply, tutorialy na SPI original od atmela, ale nejsem o nic
moudrejsi.. Nemate tehnle driver uz nekdo napsany? Jsem ochoten i
zaplatit mensi castku. Ani kure zadarmo nehrabe nebo jak se to rika..
Jedna se skutecne o par funkci...
Diky, Milan Petrzilka Ln