OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Sobota Únor 28 23:20:36 CET 2009

2009/2/28, HW CNCnet.info <hwnews@cncnet.info>:
> me vubec netankuje nejakych 100MB co zabiraji iTunes na disku - pro me
> je dulezite ze se nemusim o nic starat - jen nagrabuju CD a v okamziku
> kdy vlozim iPhone se mi sesynchronizuje s iTunes.

Neberiem nazor, no robim to inymi prostriedkami. Grabujem CDex-om (cca
2MB) bezstratovo do wav, alebo rovno do mp3. Tym istym programom si
dotiahnem tagy z CDDB. MP3-ky odosielam uz popisanym sposobom z
explorera na mass storage. Velkost SW a komfort (ano, pri kopirovani
do playera musim urobit niekolko krokov navyse) je vec vkusu.
Podstatny rozdiel je v tom, ze kym ja si mp3 nahram do playera
kdekolvek, Vy len tam, kde je nainstalovany 100-megovy soft. Opat je
na kazdom z nas, ci ten-ktory sposob vyhovuje. Kazdy sme iny a kazdemu
vyhovuje nieco ine. Ako osveta je toto vlakno, myslim, uzitocne.

> Mimochodem me mnohem vic znepokujuje ze mi napriklad Xilinx ISE zabira
> na disku 8.3GB

To vazne?? Zatial bezim (no asi ako slimak, venujem sa tomu len ako
hobby) na verzii 9.2, kde je to cele aj s dotiahnutymi prikladmi a
datasheetmi do 1GB.

miro