OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Únor 28 23:00:52 CET 2009

> JW: Bolo by mi to lahostajne, keby a.) nehrozilo ze ja sam naletim reklame a nastahujem sa tam;

vidis a me zase znepokojuje, ze nekteri dle meho soudni lide muzou v
dnesni dobe naletet reklame a koupi si neco za nemalo penez bez overeni
jak zminena vec funguje

>b.) som s hrozou prave nezistil, ze aj ludia s vlastnym nazorom su s takym niecim spokojni.

me vubec netankuje nejakych 100MB co zabiraji iTunes na disku - pro me
je dulezite ze se nemusim o nic starat - jen nagrabuju CD a v okamziku
kdy vlozim iPhone se mi sesynchronizuje s iTunes.

Mimochodem me mnohem vic znepokujuje ze mi napriklad Xilinx ISE zabira
na disku 8.3GB nebo Yagarto 300MB. Tech 100MB tech iTunes jsou v
podstate jen podprumerny objem instalace. Instalacka driveru kamery ma 20MB.

RV