OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Sobota Únor 28 23:08:14 CET 2009

> Pardon, este ma napadlo nieco k tomu, co som napisal..  robim to
> automaticky, tak mi to doslo neskor: ten popisany postup mozem urobit
> na svojom PC, na svojom NB, ale aj u brata, v praci, u kolegov, u
> kamaratov, u kohokolvek. Upozornil by som na poslednu vetu v mojom
> predchadzajucom prispevku, s tym ze nik z nich nemusi mat SW pre iXxx
> nainstalovany (a ani nema)!
>
>  miro
>
> PS: na nic nenadavam, nic neohovram, naopak som rad svojmu zauzivanemu
> systemu a tiez dakujem za poucenie.

Ono pozor, i kdyz budes mit itunes nainstalovany na "bratrovym" PC, tak
se ti iPod synchronizovat nebude. Respktive bude,ale smaze se ti na nem
komplet obsah. Tu muziku co na nem mas proste na jiny pc nedostanes a
pridat odjinud dalsi album taky nejde. Pridavat muzes zase jen na tom PC
na kterym jsi nahral ten puvodni obsah. Pokud se ti sesype system v PC,
tak pri dalsi instalaci prijdes o vse na iPodu. Existuje zase soft
tretich stran, ktery to umi vytahnout,ale je docela slusne placeny.

S pozdravem

quasimodo
www.obchodpc.cz
731 84 84 84