OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Sobota Únor 28 22:51:55 CET 2009

2009/2/28, Miroslav Šinko <sinkomiro@gmail.com>:
> Dňa 28.2.2009, Heinrich Adam <A.Heinrich@seznam.cz> napísal(a):
>
> Oznacim si v exploreri oblubene albumy a este kliknem context menu ->
> send to -> mass storage. Nevidim v tom problem. Bez nutnosti
> instalacie akehokolvek SW.

Pardon, este ma napadlo nieco k tomu, co som napisal..  robim to
automaticky, tak mi to doslo neskor: ten popisany postup mozem urobit
na svojom PC, na svojom NB, ale aj u brata, v praci, u kolegov, u
kamaratov, u kohokolvek. Upozornil by som na poslednu vetu v mojom
predchadzajucom prispevku, s tym ze nik z nich nemusi mat SW pre iXxx
nainstalovany (a ani nema)!

 miro

PS: na nic nenadavam, nic neohovram, naopak som rad svojmu zauzivanemu
systemu a tiez dakujem za poucenie.