OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Únor 28 23:07:30 CET 2009

No tak si ten iPhone nekdy zkuste - udaj o casu ma konkretne rozmer
10x25mm (ctyri cisla a dvojtecka). To precte i muj otec v 64 letech.

Bezny font malych znaku na ovladacich prvcich ma vysku 4mm coz je vic
nez bezny tisteny text v beznych tiskovinach.

Radek Vicek